replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年3月21日星期一

Deep 8170 NW

Vandaag draag ik een van de retro-stijlen die lijken populair onder de Japanse mode-horloge merken te zijn.
Dit horloge is door de mode-horloge merk Diep en is één van de roterende schijf ontwerpen, vergelijkbaar in stijl aan de oude jump-uurs horloges. Deze heeft een quartz uurwerk en een linkerhand design (zodat de wijzerplaten worden gelezen via een raam op links van het horloge). anders ligt dan de meerderheid van de roterende schijf ontwerpen ik, met een afgeronde zaak die iets groter dan de breedte. het heeft een passende metalen band met de eerste dergelijke rechtstreeks op een uitsteeksel uit de rechtspraak (dus het zal een uitdaging zijn om een ​​vervanger te vinden).
Er is geen tekst op de voorkant van het horloge, dus de enige informatie is the Deep naam en het modelnummer 8170 NW (of 8170NW). Zoals ik al vele malen eerder heb gezegd, lijkt er een verband bestaat tussen een groot deel van de Japanners modemerken met hetzelfde ontwerp popping up door verschillende fabrikanten. de laatste keer dat ik een diepe horloge geblogd met dit nummer formaat (5766 NW), was het hetzelfde ontwerp als Deadman horloge met een vergelijkbaar aantal (GV5766), dus dat maakt me vraag me af of er een soortgelijke Deadman GV8170 ook.
Deep horloges lijken een beetje nieuwer is dan de Deadman horloges, maar lijken niet nu rond, dus ik denk dat ze waren uit de jaren 2000.
Bekijk meer horloge replica en breitling hercules

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex